۴ پاسخ

اوتمیل چجوریه

اوتمیل را روغن هم باید بزنی؟؟ اگ بچه شکمش بد کار میکنه بد نیست؟

من فقط با موز میدم
با موز خوشمزه تره

عه من نمیدونستم با هویج‌و‌کدو هم میشه
مرسی👍

سوال های مرتبط

مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۲ ماهگی
مامان قلبی🩷 مامان قلبی🩷 ۸ ماهگی
مامان 🤍✨هانیسا✨🤍 مامان 🤍✨هانیسا✨🤍 ۱۶ ماهگی