۶ پاسخ

وزن دهی اپتامیل که خیلی خوبه

شیر باید به بچه بیفته مارکش مهم نیست من شیر خودمو میدم بچم شبا موقع خواب نود سی سی نان میدمش وزنش موقع تولد ۳۲۸۰ بود دوماهی بردمش ماشالله شده ۶۵۰۰ دیگه نمیدونم از شیر خودم وزنش خوبه یا از نان

قدو وزنش تولدو سه ماهگیش چقدره

اپتامیل که وزن دهی خوبی داره
البته من پرونوترا میدم وزن دهیش عالیه

وزن تولد وزن سه ماهگی چقدر بوده

چرا عوض کنه؟!

سوال های مرتبط