من بعد از ۸روز تونستم ب پهلو بشم واقعا درد داشت
هرجور راحتی بخواب ولی من نمیتونستم پهلو درد میگرفت فقط رو بالا راحت بودم
دکترم گفته بود به هیچ عنوان پهلو نخواب
هرچندخودمم اگر میخاستم نمیشد چون به شدت اذیت میشدم
بهتره که تا ۱۰ روز به پشت بخوابی ولی اگه نمیتونی اشکال نداره
من درد زیاد نیس ولی میترسم یموقع بخیه هام باز نشه
اوایل من نمیتونستم اصلا درد میومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.