به پهلو خوابیدن بعد از سزارین مشکلی داره؟

۴ پاسخ

چند روز بعد از سزارین بخیه میکشن ؟

من امروز ده روزه زایمان کردم .
اما هنوز نمیتونم به پهلو بخابم خیلی اذیت میشم

اگه اذیت نیسی بخاب

نه فکر نکنم من میخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد