خانما ۳۷ هفته و۶روز سزارین میکنن؟

۴ پاسخ

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم

۳۴هفته هم اون روز یکی رو بردن اتاق عمل

سلام آره من فردا سزارین میشم

سلام بله گلم

سوال های مرتبط

مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد