طبیعیه عزیزم کلا پسرا همینن منم دوقلوهام دخترم سفت و محکمتره اما پسرم هنوز خودشو شل و ول میگیره بهداشت هم بمن گف اصلا باهم مقایسشون نکنم رشد پسر و دختر فرق داره
ای بابا چرا عیب میزارین رو بچه دختر منم همینه بچه ای ک خدای نکرده مشکل داشته باشه از دور ازش پیداس بعضی یچه دوماهی سفته سفتن بعضی ها تازه تو پنج ماهگی سفت میشن اگه دست پاش خوب تکون میده و ی وقتای هم بچه رو بالا دومن میکنی پا میزنه هیچ مشکلی ندارع
حتما ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.