۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم کلا پسرا همینن منم دوقلوهام دخترم سفت و محکمتره اما پسرم هنوز خودشو شل و ول میگیره بهداشت هم بمن گف اصلا باهم مقایسشون نکنم رشد پسر و دختر فرق داره

ای بابا چرا عیب میزارین رو بچه دختر منم همینه بچه ای ک خدای نکرده مشکل داشته باشه از دور ازش پیداس بعضی یچه دوماهی سفته سفتن بعضی ها تازه تو پنج ماهگی سفت میشن اگه دست پاش خوب تکون میده و ی وقتای هم بچه رو بالا دومن میکنی پا میزنه هیچ مشکلی ندارع

حتما ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی