باید با وزن تولدش مقایسه کنی
بنظرم خوبه
خیلی کمنیس
فکرکنم الانم رو نموداره
بردی بهداشت؟
پسرمنم این ماه بردم بهداشت بنظرم خوب وزن نگرفته
ی نیم کیلویی بیشتر میبود هم بهتر میشد. بردی بهداشت چیزی نگفتن؟
بستگی به تولد داره ولی خب نرمال هست
بستگی به وزن تولد داره
تولدش چقد بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.