دختر منم اینطور میشه بادگلو داره راهش میبرم یک ربع یه باد از پایین یا بالا میزنه خوب میشه
بعضی موقع ها بچه ها اینجوری میشن. یا سرماخورده بدون علائم یا گوش درد داره یا نفخه. منم تجربشو داشتم. خوابشونم عمیق نمیشه. قطره استامینوفن یا پاراکید بدین و صبوری کنین. محیطم آروم باشه. تا اثر کنه قطره و خوابش عمیق بشه
اروغ داره حتما
یا گرسنه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.