من بچه اول نزدیک. ۱۸ ساعت یا بیشتر حتی.. درد کشیدم خیلی بد بود و اصن خاطره خوبی نشد ..تجربه هم نداشتم و هیچی بلد نبود فقط جیغ زدم😂ولی ایسنری ماما همراه گرفتم کلاس هاشو رفتم ورزش انجام دادم و حالا اول امید به خداست بعد مامام که خیلی خوبه بهم امید میده که مثل اولی نمیشه
میتونی بی دردی بزنی
کیسه اب پاره شد،طبیعی با آمپول فشار،راضی بودم ،خیلی خوب بود
نفس عمیق خیلی کمک کنندس
طبیعی بودم بچه دومم انشالله طبیعی راضی بودم
من اولیو طبیعی اوردم دومی رو سزارین
بخام تجربمو بگم اصلااااااا سراغ طبیعی نمیرم دیگ بدترین دردی بود ک تحمل کردم هم قبلش دردش اذیتم کرد بعد زایمان هم ک تا شش هفت ماه جای بخیم درد میکرد اصلا نمیتونستم بشینم
ولی سزارین از روز سوم پاشدم کارامو کردم فقط 8 ساعت اول درد داشتم بعدش اوکی بودم
سخخختتتت
سخت بود
منم طبیعی بودم راضی بودم
من کیسه ابم پاره شد خیلی درد داشتم ولی موقعی نینی اومد دردام تموم شد
خلاصه طبیعی خیلی خوبه از سزارین خودت پا میشی کاراتو میکنی راحت
من زایمان طبیعی عالی داشتم برگردم عقب بازم طبیعی رو انتخاب میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.