۵ پاسخ

افتضاح بود دختر اولم
سر این حتما سزارین میکنم

بخیه ها نابودم کردن حین زایمان خون ریزی کردم سرویکسم پاره شد تا خرتناقم مو دوختن هم داخلی هم بیرونی

وحشتناکه 🤦🤦🤦

بستگی به شرایط بدن و جای که زایمان میکنی خیلی داره برا من وحشتناک بود خیلی زیاد

داغونمممم😐💔

سوال های مرتبط