۴ پاسخ

قطره بینی بگیر بریز روزی چند بار هم مجازی اژ سرماخوردگی هم جلوگیری میکنه

خونتون خیلی گرم هست ، دما سنج بذار نهایت ۲۵ درجه باشه ، رو سطح شیب دار بخوابونش

منم همین مشکلو داشتم
دکترش قطره کلدامارین داد بهتر شد

اسپری بینی بزن مرتب بعد با فینگیر بگیرشون

سوال های مرتبط