خانوما ۵روزی میشه همش از دهنش آب میاد کسی می‌دونه علتشو

تصویر
۱۴ پاسخ

ای جون دلم لک زده واسه دیدن این صحنه خدایا😍😍🥰❤️🥹اصطلاحامیگن داره لثه سفت میکنه معمولا پنج شش ماهگی شروع میشه واسه رویش دندون احتمالاخارش لثه هم داره پستونکش رو بزار تو جایخی خنک بشه بده گازبزنه🥹🥹❤️

دوندون داره

دندون داره درمیاره

دست گلت دردنکنه

بخاطر دندونه

یا دندونه یا رفلاکس
چون دختر من تا ۵ ماهگی رفلاکس نداشت یهو اب دهنش زیاد شد فکر کردن دندونه بردم ددت گفت رفلاکس پنهانه

هم دندون هم بچه سردیش میشه آخه شیر سرده

از دندون

ازدندون

اگه بهش پستونک میدی بخاطر همونه بچه منم همینجوری میکرد

پسر منم همینطوره ، دکترش گف التهاب لثه دارند(یعنی دارند لثه هاشون سفت میشه)

از دندونش حالا خیلی زیادم میشه

احتمالا بخاطر دندونه

دندون

سوال های مرتبط