اگه وزنشش خوب باشه زود دادن اشتباهه
منم امرو دکترش گف دو هفته دیگ شروع کن
من شروع کردم از ۵ ماهگی ، یه ۵ روزی بهش کمکی دادم فقط یه وعده در حد کم.
بعد دیدم یکم برای شیر خوردن بدخلقی میکنه
مامانمم خیلی موافق نبود زیر ۶ ماه شروع کنم
دیگه ندادم بهش چیزی،
گفتم به امیدخدا دیگه پایان ۶ ماهگی شروع کنم دوباره .
نه عزیزم منم تازه یه هفتست شروع کردم
باید دکتر اجازه بده
من تازه دو روزه شروع کردم
منم ندادم هنوز عزیزم زود شروع کردن غذای کمکی هم گوارششون رو داغون میکنه هم از شیر خوردن دست میکشن
منم شروع نکردم بعد واکسن میخوام بدم الکی چرا زود شروع کنم
منم ندادم دكترش گفتن شش ماهگي
منم شروع نکردم
من یک هفته ست شروع کردم متاسفانه استقبال خوبی نداره
والا منم مثل شما شروع نکردم ولی الان یهو ب سرم زده سیب زمینی پوره کنم بدم همین الان گذاشتم بخار پز شه نمیدونم بخوره یا نه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.