سه روز به بخور قطع میشه
منم ۷هفتم از دیشب لکه بینی دارم شیاف داد هنوزم دارم منم دارم میمیرم از استرس
سلام عزیزم لک داری شیاف روبزار استراحت کن فقط کارای غیرضروری انجام نده بیرون نرو قدم نزن فقط درحد درست کردن غذا وظرف باشه باشیاف واستراحت خوب میشه
منم الان تو ۷هفته اینطورم شیاف داده سونو واژینال هم دادم دور بچه خونه نباشه
اگه دیدید زیاد شد یاقطع نشد برید پیش دکتر برای سونو واژینال که مطمئن بشن دور جنین خون نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.