کیا فاموتدین ۴۰میخورن در بارداری

۱۰ پاسخ

من ..

من فاموتیدین ۲۰میخورم

من

من اوایل می خوردم بماند که فایده نداشت. الان دیگه فکر کنم ۲۰ نیست یا خیلی سخت پیدا میشه، اکثرا دیگه ۴۰ استفاده می کنند، موردی نداره

من🖐️

من دکترم گفت هیچ مشکلی نداره تازه من بهش گفتم نمی‌خورم میترسم گفت درد معده اگ شدید بشه قرص نخوری باعث انقباض میشه چ کاریه

من زیاد خوردم اوایل بارداریم

من هروقت ومعده دردم

من .

من.

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورسا ومهرسا مامان نورسا ومهرسا ۱۱ ماهگی