۵ پاسخ

پسرم منم 4ماهگی دوتا دندوناش دراومدن
الان هم 5ماهشه دوتا بالا داره درمیاد


اره اینجوری بشه لثه یعنی برا دندونشه ولی معلوم نمیشه کی دربیاد ماله یکی زود ماله یکی دیر

نه عزیزم

بچع ی من‌از وقتی دنیا اومده قشنگ لثه هاش مث دندونه سینمو میگیره میکشه فک‌میکنم دندونه😑

سلام.برای پسر منم همینطوره.ولی دندونی در نیومده.فکر کنم زوده هنوز.پروسه اش طول میکشه.

دختر منم ۳ماهشه من قشنگ جای دوتا دندون پایین روی لثه ش میبینم ولی زود نیست؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی
مامان Ayhan👶🏻💙 مامان Ayhan👶🏻💙 ۹ ماهگی