دوستان باتجربه
تاثیر این روی بچه چطوره؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

گریپ میکسیچر عالییییییییهههه یعنی خیلی خوبه من همه ی دکترا بچمو بردم تا ۳ ماهگی نفخ داشت تا آخر یه دکتر بهم گریپ میکسیچر داد نفخشو شست برد

من خریدم باز کردم موند یخچال از دکترش پرسیدم چقدر بدم گفت نده زوده

عالی من یه ماهه دارم میدم یعنی آب رو آتیش خیلی خوبه نفخش رو درجا از بین میبره

بستگی ب بچه داره بهش بیوفته یا نه
ب بچه ی من ساخت خیلی بهتر از این قطره های کولیکع

خوبه ولی اگه رفلاکس داره اصلا نده ب بچه

بد نیس من میدم

خیلی خوبه دل دردشونو سریع خوب میکنه راحت میخوابن

خیلی خوبه من استفاده میکنم

من از یک ماهگی میدم خوب بود

عالیه شربتش نفخ بچه رو برطرف میکنه

خیلی عالیه

من از یک ماهگیش دادم خوبه راحت می‌خوابید

بچه منو بدتر کرد

عالیه

اگر رفلاکس داره نباید بدی

خیلی خوبه من از همون روزای اول خریدم
سریع نفخ و از بین میبره

نمیدونم من تازه از دیشبه دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی