خانما 15هفته ازمایش داره؟

۵ پاسخ

ن عزیزم ۱۸ هفته باید بری انومالی

غربالگری دوم تا هفته هفده وقتشه

اگه دکتر ننوشته باشه نه

اگر دکترت برات ننوشته نداری

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان آراد🌺 مامان آراد🌺 ۵ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته سی‌وچهارم بارداری