قرص جلوگیری روکین بهتره یا مارولین؟؟؟

۱۴ پاسخ

قرص های جلوگیری بد نیست تو شیر دهی مداوم استفاده بشه

مارولین نیست دیگه خیلی خوبه
من روکین میخورم

مارولین بهتره ولی نیست من روکین میخورم

میشه بگید فرقش با
ال دی چیه

قرص خوب نیست اصلا عوارض داره

مارولین فقط یک ماه خوردم اوایل ازدواجم، برای ۵ سال قوه جنسیم کلا خوابید.اصلااااااا هیچیییییی نداشتم.بعد از زایمان یکم بهتر شدم.

مارولين ديگه نيس من روكين استفاده ميكنم 6 ماه. خيلي خوبه من كه راضيمم

میشه بگین اینا اصلا چجوری استفاده میشن؟

روکین شنیدم خوبه

مارولین بهتره من روکین خوردم عصابموخراب کردمثل سگ‌پاچه میگرفتم مارولین خیلی خوبه ولی پیدانمیشه اینقدگشتم پیدانشدداروخانه گفت ازاینادیگه نیست

مگه فرق می‌کنه من ال دی میخورم

من مارولین استفاده میکردم الان تو این شرایط مارولین نیست

منم نمیدونم میشه راهنمایی کنید چطوری باید خورد

چجوریه این قرصا؟؟

سوال های مرتبط