سلام خانمها شما جشن ختنه سورون میگیرید؟

۶ پاسخ

نه والا

نه عزیزم ، فقط برای خانواده ها شیرینی گرفتیم
خودم خوشم نمیاد از جشن ختنه سرون ، حس میکنم یه کار خصوصی ، بعد ها هی میخوان بهش بگن جای خصوصیت بریدن جشن گرفتیم و این حرفا ، نمیدونم متوجه منظورم شدین یا نه 😅

من جشن دندونی. ختنه رو یکی کردم

فردا نوبت ختنه داره پسرم
نه بابا جشن چیه

نخیرر

من برای پسرم گرفتم در حد خانواده خودش و خانواده خودم ولی اگر برمیگشتم ب عقب نمیگرفتم چون اونروز خیلی خسته و اذیت شدم همش شیر دادم تو اتاق بودم پسرمم گریه میکرد همش سه ماهش بود اونموقع

سوال های مرتبط

مامان آتامان مامان آتامان ۱۲ ماهگی