نه والا
نه عزیزم ، فقط برای خانواده ها شیرینی گرفتیم
خودم خوشم نمیاد از جشن ختنه سرون ، حس میکنم یه کار خصوصی ، بعد ها هی میخوان بهش بگن جای خصوصیت بریدن جشن گرفتیم و این حرفا ، نمیدونم متوجه منظورم شدین یا نه 😅
من جشن دندونی. ختنه رو یکی کردم
فردا نوبت ختنه داره پسرم
نه بابا جشن چیه
نخیرر
من برای پسرم گرفتم در حد خانواده خودش و خانواده خودم ولی اگر برمیگشتم ب عقب نمیگرفتم چون اونروز خیلی خسته و اذیت شدم همش شیر دادم تو اتاق بودم پسرمم گریه میکرد همش سه ماهش بود اونموقع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.