سلام عزیزم خوبی میگم کیست نی نی ت رفع شد ؟
هچی گلم دوباره میخورتش دوباره جیشش میکنه😅یه کتابی هست بهداشت میده مطالعه کنی
عزیزم مایع امنیوتیک کیسه اب مال همونه دیگ هی میخوره هی ادرار میکنه اصلا این نشانه سلامت کلیه هاشه
بدبخت بچه چی سختی میکشه پس🤣🤣
از چند ماهگی مدفوع میکنه
وارد خون ميشه و خونم تصفيه ميكنه
من خوندم تو کیسه اب میمونه دوباره بلعیده میشه باعث رشد ریه و برای گوارشش مفیده
میخورتش
هیچی میره تو مایع آمنیوتیک دوباره خودش میخوره کلیه هاش تصفیش میکنن
بله از طریق همون مایع آمینوسنتز دفع میشه.
قاطی مایع میشه و باز میخوره مایعو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.