حالا سوال خوبی ذهن تو رو درگیر کرده من میگم رشد کردن درد داره؟بزرگ شدن استخوان یا دراومدن دست وپاها درد دارن؟چون شنیدم خودکشی سلولی اتفاق میوفته تا جنین دست وپاش رشد کنه عجیبه چقدر خدا قدرتمنده
توی کیسه اب خودش
و دوباره خودش اونو میخوره😂🤚
حالا بچه ک چیزی نمیخوره بد باشه هر چی ما بخوریم
اون ابه تن تن تصفیه میشه دیگ
جیش ک میکنه تصفیه میشع از طریق ادرار ما خارج میشه
از طریق جفت دفع میشه
از طریق کیسه آب و جفت شما دفع میشه
یعنی میاد میره توی خون شما و از کلیه های شما دفع میشه
میره تو همون آب آمینوتیک بعد دوباره میخورش دوباره ادرار میکنه 😵💫
تو گهواره نوشته بود
اون قسمت رشد بچه
ادرار جنین تمیزه ( فضای داخل کیسه ابب استریله)دوباره با مایع امونیوتیک برمیگرده تو چرخه و وارد بدنش میشه
تو کیسه آب خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.