تاصبحنه اخرش دوساعت اخه ب ستونفقرات اسیب میزنه چون درحال شکل گیریه
من همیشه همینطور میخوابونم که ریفلاکس نکنه
بچه من فک کنم حدودا از 20 روزگی روی همین میخابونم عصای دستمت
ن گلم اتفاقا خ خوبه واسه رفلاکس
نه اوکیه
باعث میشه تو گلوش هم نپره وقتی میاره بالا
سوال منم هست،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.