مامانا اشکال داره بچمو اینجوری بخوابونم ؟

تصویر
۶ پاسخ

تاصبح‌نه اخرش دوساعت اخه ب ستون‌فقرات اسیب میزنه چون درحال شکل گیریه

من همیشه همینطور میخوابونم که ریفلاکس نکنه

بچه من فک کنم حدودا از 20 روزگی روی همین میخابونم عصای دستمت

ن گلم اتفاقا خ خوبه واسه رفلاکس

نه اوکیه
باعث میشه تو گلوش هم نپره وقتی میاره بالا

سوال منم هست،

سوال های مرتبط