۴ پاسخ

قنداق هم میکنی من بیقراری که میکنه با همون پوشک قنداقش میکنم میخوابه

باید ببینی دلیلش چیه؟ بهش گیرمیچر میدی؟ ترنجبین خیلی خوبه، منم دخترم وقتی سیره ، جاش تمیزه، خوابش نمیاد گریه می‌کنه یه ذره گیرمیچر میدم سریع خوب میشه ،
احتمالا دل درد داره

تو پتو تابش بده

دلیل گریه کردنش چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان ارون مامان ارون ۱۶ ماهگی