۵ پاسخ

عزیزم فعلا زوده منم هنوز ندادم
اندازه یه نخود تست می‌کنی
اوکی بود بیشترش می‌کنی

من امروز سیب زمینی هویج مرغ و جو دوسر پرک پختم خیلی دوست داشت دخترم توش روغن زیتون هم میریزم

فکرکنم +۷ باشه
باید آبپز یا بخارپز کنی یک سوم زرده‌شو بدی

نه زوده ۷ ماه به بعد بده تست بگیر اول ۳‌روز حساسیت نداشت زردشو بده

تخم مرغ هفت ماه به بعد فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی