کالا برگ پوش میخریم
ما ۱۳ت حقوق میگیریم
۱۰میلیونش خرج پسرم میشه ۳ت هم ما میخوریم
خیلی وقته لباس یا چیزی که دلم بخاد نخریدم🥲
من دوست شوهرم سوپری داره چند تا کارتون قیمت قدیم بهمون داد قسطی پولش و بدیم
دیگه چاره چیه ازکارکردمون پوشک این درمقابل خواسته های دوتابزرگه هیچی نیست
شوهرم تو منبع پوشاکه 😐 کارمند داروخونس
اگر بگردی هنوزم بعضی فروشگاها خریدا قدیمشون شاید داشته باشن با قیمت قبل
من از اعتبار تارا
الانم واسه هر بچه از ۳ تا ۶ زدن برا شیرخشک و پوشک
کالابرگ میدم پوشک
شماهم کالابرگتون بدید پوشک
من دیگه بعداز عید از پوشک میگیرم
کالابرگ🤣
به قیمت قدیم 15 میلیون دادیم خریدیم از شکمم گذشتم😭😭😭
شوهرم کار میکنه دیگه خودش میخره
دیگه نهایتش اینه یکم از خورد و خوراک مون بزنیم بچه رو تامین کنیم
از طرح یسنا🙄🥲
از حقوق شوهرم
کلی واقعا واسه کسایی ک ندارن سخته خیلی سخته
شوهرم میخره دیگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.