۴ پاسخ

لعنت ب واکسنا دختر منم چهارماهگی زدم همینجور شد دوباره خوب شد باز الان از روزی شش ماهگبشو زدم ی هفتس هنوز تو خواب و بیداری می‌ترسه و گریه میشه یهو

همش جیغ میزنی میترسی

دختر منم واکسن چهار ماهگی زدم همینجوری شدی

زمان ميبره خوب بشه عزيزم

سوال های مرتبط