من ۱۰ روز بود رفته بود تو ۵ ماه از فرنی رقیق شده با شیر خشک شروع کردم تا بیست روز الان دیگه ازاول شش ماهگی دارم اب گوشت با هویم وسیب زمینی میکس میدم با فرنی وحریره بادوم
من فعلا چون رفلاکس داره هیچی تا ده روز دیگه ببرم دکترش ببینم چی میگه اما خیلی ها شروع کردم کمکی
پوره سبزیجات.
کدوحلوایی. سیب. هویج .سیبزمینی و...
فرنی با یکم شیرخشک رقیق میکنم
ترکیبی هم میدم.
من ان شا الله قصد دارم از اول اسفند شروع کنم بهش غذا بدم
یه هفته فقط لعاب برنج میدم بعد کم کم غذاهای دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.