۹ پاسخ

مادر شدن از زمان بارداری درد داره
مگه زایمان بدون درد هم داریم
طبیعی ک دردش اندازه شکستن همزمان ۵۲ تا استخوانه
سزارین ۷ لایه شکم پاره میشه
بدون درد وجود نداره

من که سزارینم به کسی توصیه نمیکنم زنداداشم طبیعی آورد از روز دوم سرپا شد من الان نزدیک ۴ ماهه کمر درد امونم بریده

مگه زایمان بدون درد هم داریم🙄🙄

من زايمان طبيعي بدون درد داشتم. فقط ١/٥ ساعت اوليه كه انقباض هام شروع شد و تا برم بيمارستان درد داشتم.
ولي به لطف اپيدورال و پمپ درد هيچ دردي نداشتم. اصلا هيچ كه ميگم هيچ…
و اگر برگردم عقب باز همين راهو ميرم.
ولي ازونجا كه بدن با بدن فرق داره، نميشه گفت الا و بلا براي همه يكسان خواهد بود.

من از الان استرس گرفتم با آمپول فشار وای بارداری اولم خیلی اذیت شدم احساس میکنم سر اين زایمان میمیرم خدا کمکمون کنه

عزیزم میخوای درد نکشی پمپ درد بگیر عذابم نمیکشی

مگه میشه بدون درد
من فقط سر بچه اولم اشتباه کردم با کوچکترین درد رفتم بیمارستان مردم تا شب دنیا بیاد اما سر دومی تا دیدم درد دارم رفتم دوش گرفتم کارامو کردم بعد رفتم دکتر که تا رفتم تو یک ساعت بعد دنیا اومد اما بدون درد نه همون یه ساعتم حس میکردم استخوانم داره از هم باز میشه دردش خیلی قابل وصفه تا یکی دوساعت بعدش گوشام کیپ شده بود بعدشم باز جای بخیه و... درد داره خلاصه مادر شدن فداکاری داره و درد اما همشو وقتی دنیا بیاد و صدای گریشو بشنوی فراموش میکنی 🥰

من اپیدورال زدم .بدون درد که نبود ولی بهتر از زایمان اولم بود

بله من داشتم راضی بودم اپیدورال کردم

سوال های مرتبط