۸ پاسخ

تازه اول راه ه من سه ماهشه الانم الان دل درد داره

نهایت ۳ماه نیمگی تا ۴ تمومه
کنار دارو ماساژ روغن زیتون و ماساژ پاها و دوچرخه و کمپرس حوله گرم برای پهلوها را امتحان کردی؟
معجزه می‌کنند
۱.همیشه با آبولرم روبه گرم بشور و خوب خشک کن باد نخوره بعد با حوله گرم کمپرس کن، بعد با روغن زیتون دور ناف طبق عقربه ساعت ماساژ بده و پاهارا دوچرخه بزن و جمع کن تو شکم نفخ ها تخلیه بشه، هر دو پا دورانی که همزمان با باسن حرکت کنند ورزش بده
۲. هر دوازده ساعت پنج قطره پدی لاکت بده(حواست باشه که پدی لاکت یخچالی) بعد یک هفته کم کم دلدردها کمتر و کمتر میشه
۳. اگر علایم آلرژی داره و دلدرها با دارو و ماساژ و... خوب نمیشه علت اصلی آلرژی پیدا کن و پرهیز و رژیم بگیر

عزیزم چسب مای بیبی رو راست نچسبون کج کن اینجور نفخ نمیکنه

لعنت بهش که بچها آنقدر اذیت میشن

تازه فککن کثلیک و رفلاکس باهم شدت بگیرن🥲 من الان افتادم تو این مرحله

تا۶ ماه نهایتاً هست

تازه ۵۴روزه😂😂

حالا اولشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی