۲۱ پاسخ

پاره امممم😭😭

دهنمون آسفالت شده دیگه همگی...

پس چرا رو دختر من جواب نمیده

من الانم با سشوار میخوابه

بچه من الآن هم فقطططط با صدای سشوار می‌خوابه و آروم میشه فکر کنم دیگه عادت کرده

قطره اینفاکول بده راحت شی

کولیک تودوماهگی بیشترهست..دوماه تموم بشع خوب میشه.

انقد پشت سر هم صدای سشوار پلی شد برنامه گهواره خسته شد خودش قطعش کرد
دخترم هنوز بیداره ولی

دختر من نه لالایی دوست داشت نه وایت نویز
با صدای محیط می‌خوابید از اول
اگه حرف و تلویزیون بود می‌خوابید اگه سکوت هم باشه می‌خوابه باز

تا اخر سه ماهگی بعدش خوب میشه

نباید عادت میدادید البته درک میکنم بچه وقتی گریه میکنه مادر به هر راهی متوصل میشه واسه آروم کردنش

وایییی منممممم
جدیدا ک میزارم خودمم خابم میگیره
خاموشم میکنم انگار صداش تو سرم هست🥲🥲🥲

پسر من که با صدای سشوارم آروم نمیشه

سه ماه‌ش ک بشه.. تقریبا هفتاد روز کولیک خوب میشه گلمم.. نگران نباش.. الانم سعی کن ننو براش ببندی تا یکم بهتربخابه

پسر من فردا ۵ ماهه میشه تا صبح باسد صدای سشوار باشه عادت کرده منم دیگه‌عادت کردم😢

پسرمن باصدای جاروبرقی😟

نباید عادت میدادی منم پسر بزرگم‌و‌عادت دادم تا ۱ سالگی با صدای سشوار میخوابیدیم

منممممم😭😭😭😭تا صب صدا باید بمونه تا بیدار نشه

من برا دخترم نذاشتم اصن برا چی میذاری؟

الان منم دقیقا صدای سشوار براپسرم گذاشتم تابخوابه😂

وای وای من الان دارم گوش میدم ۱ساعته

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی