🤣🤣عیبی نداره هنوز وقت داری
انشالله یک اسم خوب پیدا میکنی نگران نباش
استرس دارم دلم میخواد زایمان کنم شرایطم خیلی خوبه ها هیچ دردی ندارم حتی کشاله رونم یا واژنم احساس سنگینی نمیکنم همینجور راست راست راه میرم فقط خیلی خستم انگار کوه کندم هیچ علائم زایمان ندارم😭
تاحالا ک صبرکردی بزارخودش بیادنظرخودشم بپرس 😂
برا من یساعت بعد بدنیا اومدنش اسم انتخاب کردیم😂
حق داری
منم از اول بارداری هزارتا اسم عوض کردم
هنوزم اسم مدنظرمون رو پیدا نکردیم🥴
میگیم افرین😅😅 عیبی نداره هنوز وقت داری چند روزی😁
ما هم انتخاب نکردیم بین مهراد و آرین موندم باباش میگه مهراد من میگم آرین
اینهمه اسم چرا اینقدر سختش میکنی
فعلا نیوفولدر صداش کن تا ببینیم چی میشه
بزار بیاد باهم انتخاب کنین😂
من 5 روز بعد زایمان انتخاب کردم
اشکال نداره بچه صداش کنین 😅
طبیعیه امشب بستری شدم فردا عمل کنم اسم نداره بچم
🤣🤣اگه بگم بچه اولیم تو خود ثبت احوال اسمش انتخاب شد
چی میگی بهم
حق میدیم بهت
ما هنوزم انتخاب نکردیم فعلا میگیم مهرسا😂
عین من بعد یه هفته ک دخترم بع دنیا اومد اسم انتخاب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.