میخواستم بزارم هامین خیلی هم دوست داشتم اما دل شوهرمو نمیشکونم به نظرو خاستش احترام میزارم میخوام بزارم رادین🙃❤️✨️
اسم پسرم مهرشاد🫠💕
آرن میزارم
یا کارن یا هیراد یا اگر اسمی به دلم نشست
اولی سانیار باباش انتخاب این جوجو من گذاشتم سامراد
ماهد❤️
اسم پسر اولم دیان دومی میخوام بزارم ویهان
من میزارم امیرحسین🥹🥰
ما آیهان رو انتخاب کردیم
ما مهراد انتخاب کردیم
میخام بزارم مهراس
من میزارم عبدلبصیر
من میخوام بزارم امیرعباس 🫠💙
پسر منم قراره سامیار بشه💙💞
من پسر اولم اسمش امیرحسین و اسم پسر دومم انتخاب کردیم ( اهورا )
ما راوین انتخاب کردیم البته همه گفتن نههه قشنگ نی یجوریه عجیبه ولی منو شوشو خوشمون امد 😁🩵
سردار🥲💙
کایان
ایلیا آرسام
آرسام 💙
من میزارم سوران
میران هم قشنگه
امن گذاشتم ایلیا
ولی کارن وهیراد ،بردیا،آریا ،قشنگه
رادین
آرتام💜
باراد 🩵
من اسم دخترم هلیا هست اسم پسرم و گذاشتم بردیا
سامیار
من پسر ندارم ولی اسم مهراد خیلی دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.