۲۸ پاسخ

میخواستم بزارم هامین خیلی هم دوست داشتم اما دل شوهرمو نمیشکونم به نظرو خاستش احترام میزارم میخوام بزارم رادین🙃❤️✨️

اسم پسرم مهرشاد🫠💕

آرن میزارم

یا کارن یا هیراد یا اگر اسمی به دلم نشست

اولی سانیار باباش انتخاب این جوجو من گذاشتم سامراد

ماهد❤️

اسم پسر اولم دیان دومی می‌خوام بزارم ویهان

من می‌زارم امیرحسین🥹🥰

ما آیهان رو انتخاب کردیم

ما مهراد انتخاب کردیم

میخام بزارم مهراس

من میزارم عبدلبصیر

من میخوام بزارم امیرعباس 🫠💙

پسر منم قراره سامیار بشه💙💞

من پسر اولم اسمش امیرحسین و اسم پسر دومم انتخاب کردیم ( اهورا )

ما راوین انتخاب کردیم البته همه گفتن نههه قشنگ نی یجوریه عجیبه ولی منو شوشو خوشمون امد 😁🩵

سردار🥲💙

کایان

ایلیا آرسام

آرسام 💙

من می‌زارم سوران
میران هم قشنگه

امن گذاشتم ایلیا
ولی کارن وهیراد ،بردیا،آریا ،قشنگه

رادین

آرتام💜

باراد 🩵

من اسم دخترم هلیا هست اسم پسرم و گذاشتم بردیا

سامیار

من پسر ندارم ولی اسم مهراد خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان آرمان😘برهان مامان آرمان😘برهان ۸ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۳ ماهگی
مامان سامیـار👶🏻💙 مامان سامیـار👶🏻💙 ۱ ماهگی
مامان ایلیا💙🧿 مامان ایلیا💙🧿 ۱۰ ماهگی