گوت اونای ک سه بچه دارن .دهک ۱تا ۴اضافه موه🫤
من ک ندادن
تازه امروز تلویزیون گفت اگه منصرف نشن ک بچها دهک 1تا 4ذسال جدید یارانه بیشتر میدن
واسه بچها کم وزنه ک اینجا خانه بهداشت پروندشون میبنده
برا من فقط یسنا میدن اینارو گلچین میکنن
الان یعنی فقط سه دهک اول ریختن یا دهک های بالاترم مث پنج و شیش
من دهک ۶ چیزی ندادن که
بچه های زیر سن 5 سال دهک 1 تا 3
5 میلیون میدن دهک بالا تر 3 میلیون
ما دهکم 3 امروز رفتم برام ریخته بود خرید کردم عزیزم
واسه ما ک ن یسنا دادن ن زیر ۵ سال دادن ن هیچی اینم نممیدن😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.