۹ پاسخ

گوت اونای ک سه بچه دارن .دهک ۱تا ۴اضافه موه🫤

من ک ندادن

تازه امروز تلویزیون گفت اگه منصرف نشن ک بچها دهک 1تا 4ذسال جدید یارانه بیشتر میدن

واسه بچها کم وزنه ک اینجا خانه بهداشت پروندشون میبنده

برا من فقط یسنا میدن اینارو گلچین میکنن

الان یعنی فقط سه دهک اول ریختن یا دهک های بالاترم مث پنج و شیش

من دهک ۶ چیزی ندادن که

بچه های زیر سن 5 سال دهک 1 تا 3
5 میلیون میدن دهک بالا تر 3 میلیون
ما دهکم 3 امروز رفتم برام ریخته بود خرید کردم عزیزم

واسه ما ک ن یسنا دادن ن زیر ۵ سال دادن ن هیچی اینم نممیدن😂😂

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان پناه 🧿🩷 مامان پناه 🧿🩷 ۹ ماهگی