سلام مامانا ۲۵هفته ۸۳۵ گرم خوبه؟

۸ پاسخ

من ۱۹ هفته رفتم گفت 253یک هفته ۲ هفته قبلش ۱۶۳بود

چه سونویی رفتی که وزنشو فهمیدی؟؟؟مگه سونو رشد ۳۲ هفتگی نیس؟؟؟

تو ۲۵هفته و چند روز؟

من الان سونو هانا رو نگاه کردم ۲۸هفته ۱۵۰۰بوده ماشالله رشدش خیلی جلو بود
اما این دومی اینطور نیست

فاطمه جون زنگ زدی سایلنتم
هانا و باباش خوابن نمیشه حرف بزنم
آره عزیزم عالیه عالیه ماشالله جلوتر از سنشم هست

اره‌خوبه عزیزم

اره تا ۳۰ هفته میرسه به ۱۲۰۰ اینا

نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۶ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدا داده مامان خدا داده هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد