من ک هنوز نرفتم دکترمم چیزی نگفته این دفعه برم میپرسم ازش
من چند روز دیگه میرم
من ۱۹ هفته دادم
منم با انومالی دادم
۱۸ هفته با انومالی
تو روبیکا گروه دوقلو ها داریم آیدیم پیام بدین ادد کنم
@Mehri9792
با آنومالی دادم
ن من هنوز ندادم زوده تو هفته های پایین نمیگیرن ولی هر دو هفته سنو میدم
من یه قلو دارم ولی شنبه قراره اکو بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.