عزیزم طبیعیه وابستگیشون به خودمون زیاده امت خب معمولا باید زیاد با بیرون و آدمها بچه ها در ارتباط باشن که یاد بگیرن مثلا زود زود ببر خانه بازی هم سرگرم میشن تخلیه انرژی هم روابط اجتماعیشون بهتر میشه
سعی کن توی محیط هایی قرارش بدی بچه های همسنش هستن ببرش کارگاه های مادر و کودک،خانه بازی به هیچ عنوان مجبورش نکن بزار خودش ببینه و با حرف زدن باهاش قانعش کن
کارگاه های مادرو کودک عالین باعث میشه کم کم تو محیط قرار بگیره و کم کم عادت کنه
دختر من دیگه با من کاری نداره
بخوا کچکی منیش واسه یک هفته چوم مال باوکم له باوشم تکانی ناخوارد
عزیزم بچه همینه ، باید صبوری کرد 😩
خب دوس نداره عزیزم چ اجباریه خودت بازی کن باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.