۴ پاسخ

طبیعیه نگران نباش منکه دیگه شکم برام نمونده سوراخ شدم مثانه ام داغون شده بخاطر حرکتهای زیاد وروجک

نگران نباش برا منم اینجوریه بیشتر صبحا قشنگ با مشت در میزنه میگه بیام بیروووون😂

نینی من همین الان هم با پا ضربه میزنه هم با سر 😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

ن اصلا .بعضی روزا شیطونی میکنن .نینی من تنبل خان شده امروز منو همش نگران میکرد کم شده حرکاتش همش یه چیزی میخوردم ی حرکتی میزد خوشحال میشدم .

سوال های مرتبط