۶ پاسخ

منم‌همینطوریم خیلللی اذیتم بخاطر معده درد شربت میخورم‌یکم بهتر میشم اسم‌شربت آلومینیوم ام جی هست

من که مردم از سوزش هرچی میخورم از گلو تا معدم اتیش میشه به دکترمم نگفتم چیری بهم بده

فقط قرص فاموتدین ۴۰عالیه

فاموتیدین ۴۰ بخور بعد هیچی روش نخور

من باز برعکسم هیچ تکونی نمیخوره ارومه

برا من فقط لاکسی ژل جوابه .با آب زیاد

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی