۵ پاسخ

و منی که ۲ ، ۳ ماهه قیمه قورمه نخوردم و شدید هوس کردم با پیاز 😋🤪

چایی نباتی عرق نعنایی چیزی بخور

ی کم زنیان بخور عزیز وقتی چیز نفخ دار میخوری

منم قرمه سبزی خوردم اذیت شد از حبوبات اره دلدرد میگیرن البته من که دوسه روز لوبیا خیس کرده بودم ک مثلا نفخش گرفته شه😑

بچت هنو ی ماهشه چرا خوردی واقعا نمیترسی خدایی نکرده بچت چیزیش شه🤕🥲

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها🤲🏻 مامان دوقلو ها🤲🏻 ۶ ماهگی