من از ۵۰روزگی دخترم همه چیز میخورم همسرم دعوام میکرد که هیچی نمیخوری به بچه هم هیچ ویتامینی نمیرسه حبوبات و چند بار ابشو عوض میکنم نوشابه هم در از نصف هم کمتر تو لیوان میخورم البته قبلا هم بخلطر گازش زیاد نمیتونستم بخورم من نعناع اینا هم نخوردم بخورین بزارین معده بچه عادت کنه من دخترم به پروتئین گاوی هم حساس بود صورتش جوش میزد ولی دیگه خوردم و الان خوب شده
منم میخورم هر دو رو
اما قیمه رو نفخش رو میگیرم
دمنوش رازیانه و زیره بخور
خودت قرص دایمتیکون تاپایان شردهی بخور هیچیش نمیشه نه مودع نه بچه نفخ نمیکنین
رازیانع داری
انشالا چیزی نمیشه عرق نعنا یا زنیان بخور
خب چرا میخوری🤦😂
عرق نعناع بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.