۵ پاسخ

ازمایش باید بنویسه ازمایش هورمونی وپرولاکتین شاید بالارفته

منم بدمکمیاد از معاینه بخدا

نه‌ میفرسته سونو

سونو می‌کنه احتمالا واژینال

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان سادات ...روشا🌈 مامان سادات ...روشا🌈 ۴ سالگی