من بود بعد خودش خوب میشد ولی بعد که شیردهی تموم شد یه سونو سینه رفتم که خدارو شکر مشکلی نبود الان سر دومی دوتاش یک مدل ولی خدا نکنه بهش یه انگشت بخوره نفسم بند میاد 🤦
چون ازهردوبطور مساوی شیرنمیدی سعی کن اول یکی روبچه بخوره خالی بشه دفعه بعد یکی دیگ
من
نمیدونم چکار کنیم
اون یکی شیر داره خالی کن کلا خودش درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.