۴ پاسخ

من بود بعد خودش خوب میشد ولی بعد که شیردهی تموم شد یه سونو سینه رفتم که خدارو شکر مشکلی نبود الان سر دومی دوتاش یک مدل ولی خدا نکنه بهش یه انگشت بخوره نفسم بند میاد 🤦

چون ازهردوبطور مساوی شیرنمیدی سعی کن اول یکی روبچه بخوره خالی بشه دفعه بعد یکی دیگ

من
نمیدونم چکار کنیم

اون یکی شیر داره خالی کن کلا خودش درست میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین🤎 مامان آدرین🤎 ۴ ماهگی
مامان ❤️مهدا خانم❤️ مامان ❤️مهدا خانم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۳ ماهگی