۶ پاسخ

ما تا فرصت گیر بیاریم میریم رو کار 😂😂اکثرا هم بعد از ظهر ها چون شایان بعدازظهر ها چند ساعت طولانی می‌خوابه و راحتیم

ما از تیر پارسال باهم فقط هم‌خونه اییم😂🤦🏻‍♀️بعد از زایمانم یبار فقط یبار خواستیم یکاری بکنیم کوچیکه بیدار شد گریه کرد واسه شیر بزرگه هم بواسطه اون بیدار شد و نصفه شبی گشنش بود 😐🫠

منکه هنوز منعم خونریزی و لکه بینی دارم تا ۴۰ ام

من ازبعد زایمان بیشتر دلمم می‌خواد 😂

من از بعد زایمان کلا۲ بار داشتم آخه وقت نمیشه با بچه🤣

بمن باشه سالی یبارم نمیخام

سوال های مرتبط

مامان آدرین🤎 مامان آدرین🤎 ۴ ماهگی
مامان ❤️مهدا خانم❤️ مامان ❤️مهدا خانم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی