ما تا فرصت گیر بیاریم میریم رو کار 😂😂اکثرا هم بعد از ظهر ها چون شایان بعدازظهر ها چند ساعت طولانی میخوابه و راحتیم
ما از تیر پارسال باهم فقط همخونه اییم😂🤦🏻♀️بعد از زایمانم یبار فقط یبار خواستیم یکاری بکنیم کوچیکه بیدار شد گریه کرد واسه شیر بزرگه هم بواسطه اون بیدار شد و نصفه شبی گشنش بود 😐🫠
منکه هنوز منعم خونریزی و لکه بینی دارم تا ۴۰ ام
من ازبعد زایمان بیشتر دلمم میخواد 😂
من از بعد زایمان کلا۲ بار داشتم آخه وقت نمیشه با بچه🤣
بمن باشه سالی یبارم نمیخام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.