دل تو دلم نیست رسیدم مطب نمیدونم بگ بتا باز یا سونو برام دعا کنید🥹🥹🥹🥹🙏🙏🙏🙏🙏

۴ پاسخ

سونو واژینال نشون میده یه وقتایی ایشالا که میبینی

سونو هنوز زوده زیر 8هفته چیزی معلوم نیس

چقدر استرس

عزیزم انشالله ک همه چی خوب پیش میره تا۸هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی