من اون محلول که دادن حالم بد شد همش بالا آوردم گفتن بعد از 48ساعت بیا ولی یه نمونه دیگه میگیریم محلول نمیدیم قند ناشتا و بعد صبحانه و بعد از نهار سه مرحله میگیریم
من هرسری آزمایش میدادم همسرم میآورد خونه راس ساعت خون میدادم دوباره برمی گشتیم خونه
من ازمایشگاه کنار خونم بود ولی اصلنن راه نرو بزار اذیت نشی...من نشستم همونجا کلن خودمو با گوشی سرگرم کردم....
سلام ..من تو فضا مجازی میچرخیدم..نفهمیدم کی زمان گذشت
سلام.من فیلم نگاه میکردم😁
من چهار مرحله ای بود همش با گوشی سر خودما گرم کردم
من با همسرم رفتم میومدیم خونه دوباره میرفتیم
من هر بار اومدم خونه و برگشتم
ساعت هشت یکی نه یکی ده هم یکی که میشه دو ساعت زودم میگذره
از من ی بار خون و ادرار گرفتن گفتن برو صبحونه بخوردو ساعت دیگه بیا
منم رفتم خونه دوساعت بعدش رفتم خون دادم باز
من آزمایشگاه کنار خونه خواهر شوهرم بود رفتم اونجا😄
واقعا سه ساعت؟ نمیشه بری خونه بعد سه ساعت برگردی؟
اگه سه مرحله ای هست تا دوساعت دیگه باید بشینی😂
هیچی من اونجا نشستم
یه دورم رفتم بیرون چرخیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.