برا استفراغ بچه چی خوبه

۲ پاسخ

شربت اندسترون یه سیسس هر هشت ساعت بعد اگه سرما خردس باید خوبش کنی تا حالت تهثع نداشته باش

شربت اندانسترون

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۵ ماهگی