این مرکز بهداشت واسم نوشت همه چی نوشته دگه چیزی نمیخواد

تصویر
۱۰ پاسخ

من رفتم یه بارها شاید مال من الان قند نوشته

به من گفت این هفته برم من نرفتم گفتم صبر کنم ۸هفته بشه بعد برم دکترت کیه

آذین علوی میرم

من هفته دیگه باید تکرار کنم آزمایش ببرم این نوشته

تصویر

چکاوکامل منظور ته آره آن هفته رفتم قندم ۹۸بود صبح نگاه کردم ۱۰۰ بود

ازمایش چی

کدام طرف منم بندری ام امروز ۷هفته ۲روز ام

۸هفته کامل شده

کدام سونوگرافی بندرعباس می خوای بری

شما قلب فندق‌تون تشکیل شده؟!

سوال های مرتبط

مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری