حتما تشکیل بده بچه ام بدنیا بیاد ب مشکل میخوری
تشکیل بده ولی دیر برو از الان بری هر روز زنگ میزنن بیا قد و وزن و ازمایشات چک کنیم عاصی میکنن آدم
واکسن های بچتو باید آزاد یه میلون بزنی هربار
هیچی پرونده شما با بچه اصلا متفاوته
سلام عزیزان
الان یعنی باید بریم تشکیل پرونده بدیم یا بعد این که بچه به دنیا اومد؟
واکسن بچها هست .هر طرحیم شامل کالابرگ یا هرچی باشع از بهداشت استعلام میگیرن.هربارم برا چککردن قد وزن و... نمیخاد بری جایی پول بدی انجام میدن
واکسن های بچتون رو پس کجا میخوایین بزنین ؟ اگه پرونده تشکیل ندی که واکسن برای بچه نمیزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.