۵ پاسخ

من هیچی رو تست نگرفتم هیچ مشکلی هم ایجاد نشد😐😐

اصولاً میگن حساسیت زا نیست ولی خب تست کنی بهتره هرچیزیو سه روز تست کن تو این سه روز چیز جدیدی بهش نده که بفهمی اون مواد حساسیت داده یا این به معنی این نیست که کل سه روز به غیراون مواد چیز دیگه ای ندیا نه غذا های دیگه که قبلاً دادی میتونی بدی فقط چیز جدید دیگه بهش نده

والا من فکر نمیکردم هویج تست خاصی بخواد یکی دو روز دادم و بلافاصله شروع کردم بخاطر ویتامینش تو همه غذاهاش ریختن بعد از یکماه کل صورتش پر جوش شد تمام مواد غذایی هارو ددنه دونه کم کردم تا فهمیدم هویج حساسیت داده :)

اره همه چی.

من همه چیو میگیرم
ولی هویجو دو روز گرفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی